2015. november 25., szerda

5.fejezet

5. fejezet

Harry:
Érzem, ahogy az ablakon beszűrődő fény az arcomat melegíti. Kellemesen csend van. Mi a fene?! 9 óra és semmi nyüzsi, se a konyhából se a nappaliból. Lehet, hogy fel kéne kelnem, de előbb egy nadrágot felhúzok, nehogy megismétlődjön az, ami tegnap este volt... De gáz.
Kezeimet a szürke, bő melegítő nadrágomba teszem és úgy lépkedek a nappali felé. No lám, alszik. Ilyen fényben és morajlásban ami a kinti meginduló nép okoz.
Csak a lábainál van takaró, bő pólója felcsúszva a hasán, feje pedig kifelé néz a televízió felé. Halkan szuszog, látszik ahogy be és ki szívja a levegőt. Magamba felnevetek mert nem lehet mást mondani rá, mint hogy aranyosan alszik. Inkább bemegyek a konyhába, remélve, hogy nem fogom felkelteni. Kaja alig, látszik, hogy sokáig itt tartózkodott Niall. Főzök egy teát.
Merengésemet a víz forraló apró kattanása zavarja meg. Jól esik a tea, kint meglepetésemre Londonhoz képest hideg van, pedig tegnap 15 fok volt. A madarak is alig merészkednek ki. Na jó, ebből most álljak le, mikor lettem ennyire nyálas személy?! Fura.

Zyan:
-VASHAPPNING?-törtem be az ajtót, ami meglepetésemre nyitva volt. De mielőtt ezt megemlíthetném, egy zöld szem nagyon csúnyán nézz rám, majd fejével a kanapén szétterülő pizsamás lányra mutat.
-Mikor aludtatok el?-suttogtam a mogorva Harry-nek és közben a kanapé felé indultam, megnézni, hogy vajon fel keltettem-e. De nem, semmi. Csak megmozdult és jobban a kanapé szélére gurult.
-Éjfél körül-állt mellém Harry, aki a bögréjének tartalmát szürcsölve fürkészte a szuszogó testet. Mi óta szokta ennyire bámulni Zoé-t?
-Üdv szerelmeim.-csusszant hozzánk Lou, aki szinte a semmiből jött elő és már ugorni készült a kanapéra, mikor vissza hőkölt, látván, hogy a kanapé már foglalt.
-Akkor nem fog felkelni egy hamar-fordultam felé egy kis idő után Harry-hez, aki bólintott egyet oldal mosollyal, jelezvén, hogy Ő is jól tudja ezt, hisz Zoé-nál a 10 óra alvás is kevés. Általánosan tizenkettőt szokott, amit én teljesen megértek.
-Most komolyan, fiúk. Mit  bámultok?-húzta a fejére a takarót, aminek oka az lehetett, hogy idegesítette, hogy három fickó nézi Őt megállástalanul.
-Kávét-nyöszörögte az a személy, aki eddig még szuszogva pihent a kanapén. Majd lassan felült, két lábát a földre helyezte, és velünk nem törődve kibotorkált lassan a konyha felé. A haja dúsan és kócosan libegett ide oda, ahogy Zoé ment remélve, hogy a konyhába megy. Arcába logó haját hátraküldi egy gyors kézmozdulattal és csak ezután fordul felénk, apró és álmos szemeivel, de mi még mindig ott álltunk a kanapé körül és néztük az aprócska lányt a reggeli időszakában.
-Mondjátok, hogy tartotok kávét és nem csak zöld meg mindenféle nyomi teákat.-törte meg a csendet a reggeli rekedt hangjával.
-Jóóó reggeeeeelt.-sűvített be Louis a kávét S.O.S.-be kérő lányhoz. Csak egy apró fáradt mosollyal tudott válaszolni erre, de nyilvánvaló, hogy a duracelnyuszinak ez nem volt elég és megölelgette, amit Zoé-hoz képest igen sokáig tűrt, majd felállt és gondolom kávét keresve, de már sokkal éberebben állt fel.
-Bocsi Zéé, de nem tartunk csak ahogy Te is mondtad "csak nyomi teát".-veregettem meg finoman Zoé hátát kegyetlen mosollyal. Nem válaszolt, sőt még rosszalló pillantást sem vetett egyikünkre se hanem a szemét megdörzsölve előre dőlt, hajába beletúrt -gondolom, hogy jobb formába hozza azt - és leült Harry és Louis közé. Már frissebben nézett ki.
- Azt hittem, hogy smink nélkül más leszel-fordult hozzá gyúnyosan Louis, aki besértődött egy kicsit, hogy az előbb lerázta.
-Lou, nem szoktam sminket hordani csak a koncerteken.-válaszolt vissza neki szintén gúnyosan. Meglepő volt, hisz még én is hordok alapozót.

Niall:
De hideg van. Szét fagyok, de most nem akarok ezzel foglalkozni, már mindjárt ott vagyok. Hát, hogy én mit találtam. Most végre le szállnak az ír származásomról, és végre, végre más lesz a figyelem középpontjába.
-Szia Niall-köszöntöttek engem a bejárati ajtón beérve a többiek.
-Cső-legyintettem és gyorsan a laptophoz ugortam le. Éreztem a többiek értetlen pillantásait, majd Zoé-nak a karját, amit a vállamra pihentetett le.
-Kávé-nyújtottam felé a papír dobozt. Hálásan kaptam egy puszit az arcomra, tudtam, hogy itt úgy se fog kapni koffeint, max. Harry-nak a nyomi teáit.
-Na szóval, most biztos értetlenek vagytok-kezdtem bele szinte már győzedelmesen mondandóban- de, ugyebár Zoé, te magyar vagy?
-Igen, anyukám az. -szürcsölte közben a kávét, mintha az élete függne rajta, de mit sem sejtve kérdezte tőlem, hogy: -Miért?
Erre már a többiek is körénk álltak és követték a történéseket.
-Ezért-majd megnyitottam a videót, ami egy tánc videó volt, pontosabban egy férfi és egy nő, akik furi ruhában táncoltak, de inkább a női ruha volt érdekes. Mielőtt tovább mondtam volna, láttam, hogy Zoé szemei tágra nyílnak és egy gyors mozdulattal ki akarta nyomni a honlapot, de Zayn közbelépése miatt ez sikertelenné vált.
-Srácok, ez a tánc a magyarok tánca, vagy mi. Ja és ez itt Zoé.-röhögés támadt ki, amit nem is csodálok, hisz lehetett vagy 13 éves ezen a videón. - Szóval, az ír származásom cikizése mostantól véget ért-nevettem fel ördögien- és jöhet Zoé-nak a magyar mivoltja.
-Zoééé, táncolj nekünk, ugye még megvan a cuki kis ruha, biztos, hogy megvan még. -hadarta Louis az én győzedelmes mosolyom mellett.

Zoé:-Nagyon viccesek vagytok-röhögtem a pofájukba és a konyha felé indultam, de a srácok követtek és idétlenül az imént látottakat táncolták röhejesen és idétlenül.
-Soha-fordultam feléjük, amire kissé visszahőköltek- ismétlem soha, nem fogok táncolni így nektek.
A fiúk nevettek és még mindig a tánccal voltak elfoglalva, csak Harry ült le mellém és segélykérően néztem rá.
-Nyugi-tette rá karját a vállamra és megörültem, hogy valami bíztatót fog mondani. -majd 2 év múlva elfelejtek. -mégse. Erre ráborultam a konyhaasztalra és hallgattam a kéz csapkodásokat amit próbáltak emlékezetből eljátszani.
-Jut eszembe, hol van Liam?-ült le már Zayn is, de szerintem csak kifáradt.
-Randin.-mondtam a pulton feküdve tök természetesen, pedig nem volt az. Daniella óta először randizik Liam egy lánnyal.
-Mi a fene? -kerülte meg a konyhapultot Louis és így velem szembe került, de mivel nem láthatta a fejemet, felhúzta két kezével az arcomat. Niall még mindig táncolt de Ő is szemfülesen hallgatott.
-Azzal a vörös csajszival, akit még a bulin ismert meg.
-Mi a neve?-nézett rám Harry hirtelen mire én a laptophoz verődtem le, követve engem a többiek, és mikor a megnyitott magyar táncos honlapból kiléptem egy apró nevetés volt hallható a fiúk által. Biztos vagyok benne, hogy ezt nagyon de nagyon sokáig fogom hallgatni.
-Ő az-kattintottam rá a twitteren lévő képre, és kocogtattam meg a képernyőt.
Tumblr_luroczzmz71r69pxqo1_500_large 
-Ebba Zingmark, 16 éves..-mielőtt befejezhettem volna Niall döbbenten kérdezett rá újra az életkorjával kapcsolatosan.-Igen Niall.-folytattam - 16 éves, Svájcban lakik és modell. Már 1 éve ismerem, én mutattam be Őket egymásnak.
-Modell, mi-kacsingatott össze vissza Zayn, de látván, hogy senki se foglalkozott hiú elképzeléseivel inkább tovább hallgatott.
-Két hétig marad itt, mert fotózása van és úgy látszik megkedvelték egymást, vagyis remélem, mert Liam-re már ráfér egy kis kikapcsolódás Daniella után. -alighogy kimondtam az ex barátnő nevét, a telefon csöngött, Kira volt az, hogy egy hirtelen koncertre kell mennünk. Hirtelen azt se tudtuk mit csináljunk, bár Zayn természetes a tükör elé csúszott és a haját igazgatta.

Harry:
Zoé befutott a fürdőbe rajtunk keresztül és Louis-sal gyors tempóba kezdtünk el pakolászni, mert Kira közölte, hogy 15 perc és jön a kocsi értünk.
-Valaki hívja fel Liam-et-sikított fel Louis. Gyenge idegzetű, nem lehet mit kezdeni vele.
-Indulhatunk?-jött ki a fürdőből 5 percen belül Zoé és egy újabb teljes átalakulással. Nem tudom hogy csinálja, de én eddig azt hittem, hogy a lányok lassan öltöznek.
-Csini-szórtam egy bókot oda neki, mert láttam, hogy bizonytalan volt a ruhájával kapcsolatosan.
Ha egy hirtelen koncertre megyünk akkor már nincs átöltözés, haj vagy smink csere, hanem már löknek is fel minket a színpadra és reménykedünk, hogy ugyan azt a számot kezdjük el énekelni. Teljes adrenalin bomba ami akkor minket fogad. Eleve minden fellépés előtt az, de ha még mi is sietünk akkor már lassan szét lök minket az izgatottság és mindnyájunk pulzusa az egekbe.
-Itt a kocsi-szólalt meg a kapkodás közepette teljesen nyugodtan Niall. Irigylésre méltó nyugalma volt, nem úgy mint nekem.

Nem tudom hogy, de már a Backsteeg-ben voltunk, és szerencsére Liam is befutott aki el volt szontyolodva 
az ott hagyott randi partner miatt. Egy gyors hátba veregetés után már a színpadon találtuk magunkat és elindult a koncert. One Thing-gel kezdtük, utána pedig jött a Gotta be you. Ezután, hogy legyen egy kis szusszanás, beszélgetni kezdtünk a közönséggel. Mindannyian -kivéve Liam-et- egyre gondoltunk.
-Van egy meglepetésünk-szólt bele Niall a mikrofonba és egymással összenézve vigyorodtunk. A közönség tombolt. -Zoé, aki mint már sokan szerintem tudjátok magyar én meg ír, így hát bemutatunk nektek egy kis nemzetközi táncot.
A közönség visított, de ezt Zoé-ról nem lehetett elmondani. Nem tudta mit kezdjen, se velünk sem a közönség unszolására.
- Na jó kedves Hackney (London egyik kerülete). Csak és most kizárólag Nektek jön egy magyar néptánc.-nevetett bele a mikrofonba és Mi is röhögtünk, amikor kimondta, hogy 'néptánc' magyarul. Nagyon furi nyelv.
-Imádom amikor mocskosan beszélsz.-szólt közbe Louis aki a magyar nyelv hallatára mint egy kis kutya úgy elkezdett vinnyogni. A közönség persze imádta ahogy produkálja magát és Nekünk is tetszett.
-Mehet Zoé?
-Igeen. -válaszolt Zoé helyett a rajongók.
Tudtam, hogy jól táncol Zoé, de ez a csárdás vagy micsoda nagyon ment neki. Vicces volt ahogy Niall-el együtt pattogtak.
Nagy tapsvihar a végén, mint megöleltük Zoé-t, hogy egy kicsit se haragudjon ránk, majd folytattuk a koncertet.

Otthon persze kaptunk Tőle rendesen, de olyan aranyos volt amikor a maga 160 cm-ével ott dühöngött, de már Ő se bírta ki nevetés nélkül mikor Zayn mutatta a róla és Niall-el készült videót.
Twitter-re gyorsan fel, kép feltöltés, ami színpad mögött készült. Zoé csinálta.
Tumblr_lywmpkubtn1r9pta5o1_500_large RT@ Hackney-i koncert után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése