2015. november 25., szerda

4.fejezet

4.fejezet


Zayn:

Voltam már Zoé-nak a lakásán, de még a hálójában nem. Bevallom, hogy kisfiús izgalommal lépek be a szobájába Kira-val, a menedzserünkkel, akit a szoba tulajdonosa rendelt mellém.
Belépve a szobán pont arra számítottam, mint amit vártam. Teljes egészében Zoé. Eleve a lakás is olyan, vidám és világos de a szoba az Ő. Erős sárga falakon fa keretes képek vannak aggatva nem trehányul de nem is szimetrikusan. Ezek általában róla és családjáról szólnak, de egy-két képen mi is rajta vagyunk. Á, ez tök jó kép rólam.
-Ne bambulj, hanem segíts Zayn.-dorgált rám hőn szeretett menedzserünk.
-Két bőrönd elég lesz?
Válaszul csak rám nézett, láttam az arckifejezésén, hogy "Most komolyan, Zoénál?" és inkább egy értettem bólintással kerestem még egy bőröndöt.
Hagytam, hogy Kira pakolásszon, még is csak nőből van, én nem fogok kutakodni a Csajszink fiókjaiban, de meg is lett tiltva nekem, szóval inkább a hatalmas franciaágyra huppantam, ami pont olyan színű fa volt az ágykerete mint a képkeretnek.
-Készen vagyok, most már segíthetsz.-ébresztett fel 2 óra múlva Kira, nem igen örültem mert igazán kényelmes ágyikó volt, még Harry-nek is tetszene. De hát eddig ez a szoba tabu volt, bár most már elmondhatom, hogy nem, nem lehetetlen!

-Itt is vagyunk!-lihegtem a három ismétlem három megtömött bőröndöt felcipelve Louis-ékhoz.
-Köszönööööm-ugrott a nyakamba Zoé majd Kira-éba.
-Semmisé, csak pihend ki magad, bár még mindig nem igazán tudom miért kellett ide cuccolnod.-szólt hozzá Kira, aki aggódóan fürkészte mindnyájunk arcát, hátha levehet valami infót. Ő nem tudott semmiről, csak mi öten. Se ami ma és se ami 4 hónappal ezelőtt történt. Nem akartuk ezzel fárasztani, vagyis Zoé erősködött és nem tehettünk ellene semmit.
-Csak a szomszéd, tudod elég érdekes fazon és most kis távolság tőle jól jönne.-hebegve magyarázkodott az alacsony, még mindig ugyanabban a ruhában lévő Zoé.
-Ahaa-dünnyögte Kira, de látszódott rajta, hogy nem hisz neki de inkább rá hagyta, tudhatta, hogy nyomós oka van Harry-hez és Louis-hoz költöznie. Majd egy fejbiccentéssel kilépett az ajtón a táskáját felvéve a bejárati ajtónál lévő szekrényről.
-Na szóval, most komolyan, hol fogok aludni, a kanapé nekem tökéletes csak a cuccaimat hadd vigyem be valahova, hogy ne itt essünk át rajta.
-Mint már mondtam McKey..
-Ne szólíts McKey-nek-vágott közbe Zoé, ami már megszokott volt tőle, ha egy rá titulált névvel vagy becenévvel illettük meg. Viszont a McKey nem volt kitalált. Második neve ez volt, de mint mindnyájunknál, senki se szerette a középső nevét.
-Akkor Zoé, mint már mondtam, a szobámban fogsz aludni. -fejezte be lassan és tagoltan Répafejű.
-És te hol alszol?
-Természetesen melletted.
Ezen mind röhögtünk. Louis mindig ilyeneket talált ki.
-Louis, szépségem- ment hozzá Zoé, aki a fejét fogta meg és úgy adta értésére.-Nem fogok a szobádban aludni, mert kupis és horkolsz.
Louis sértődött fejet vágva lehuppan Niall-hoz a kanapéra, amit Naill nagyon élvezet, hogy láthatta amint lekoptatják.

Harry:
-Megyek átöltözöm-majd már kezdte gombolni hátul a ruhája gombját és magával húzott egy bőröndöt, remélve Zoé, hogy normális ruhákat hozott neki Kira.
5 perc múlva ki is jött, teljes átalakulással. Bírtam ahogy Zéé öltözködött, kényelmesen mégis csinosan. Ez most is így volt, egy fekete cicagatya, ami persze kiadta, hogy nagyon csinos, és egy bő pulóver, amin egy Brooklyn felirat volt és egy uggs csizmát vett fel. Tényleg csinos. Na mindegy, nézzünk fel twitterre.
-Hé srácok, a rajongóink már kíváncsiak mi van velünk, rakjunk fel képeket?
-Egyem azt a göndör hajú, okos fejedet-simítgatott meg Louis. Erre csak egy bágyadt mosolyt tudtam reagálni. Nem tudom miért olyan nagy szám, hogy göndör a hajam, de most komolyan...
-Majd én fotózok-pattant fel Liam, akit eddig észre se vettem, hogy itt van.

Annyit röhögtünk, de elégedettek lettünk a végeredmény miatt, és már a Twitteren is fent volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése